آکورد آهنگ ((من از او خاطره دارم)) از حبیب
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید لطفا نظرات خود را برای هر چه پربارتر کردن مطالب وبلاگ ارائه نمایید . اگر به آکورد , ملودی یا موزیک نیاز داشتید پیام بگذارید تا در حد توان در خدمت شما عزیزان باشم.
آرشيو وبلاگ


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 86
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 86
بازدید ماه : 284
بازدید کل : 706653
تعداد مطالب : 80
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 2

گیتار فیکس
سه شنبه 15 آذر 1390برچسب:, :: 16:36 ::  نويسنده : فرهاد


Am-------F---------G----------Am
من از او خاطره دارم من از او خاطره دارم
Am----F-------G------------------
خاطراتی خوب و زیبا مثل زیبایی رویا
Am-------F---------G---------------
من از خاطره دارم من از او خاطره دارم
Am---F---------G-------------------
خاطراتی خوب و شیرین مثل زیبایی آغاز
-----Am--------G----------F-------
عاشقم , عاشقم من , عاشقم از روز ازل
-------Am------G----------F-------
عاشقم , عاشقم من , پابند عشقش تا ابد
Am------F--------G----------------
من از او خبر ندارم اینو من باور ندارم
Am---------F-----G---------------
باور تنهایی موندن باور تنهایی خوندن
Am-----------F-------G-----------------
باور بازی رو باختن یا غمار عشق رو بردن
Am--------F---------G----------------
توی این دیار غربت حتی بودن حتی مردن
-----Am--------G----------F-------
عاشقم , عاشقم من , عاشقم از روز ازل
-------Am------G----------F-------
عاشقم , عاشقم من , پابند عشقش تا ابد
Am-/F---------G--------Am--/-F------G--Am
اگه  ا بره که با رون میزنه , میزنه به موج دریا میزنه
-------Am-------F--G---------F-------------G-----
میزنه به دشت و صحرا میزنه , دلمه که داره فریاد میزنه
-----Am--------G----------F-------
عاشقم , عاشقم من , عاشقم از روز ازل
-------Am------G----------F-------
عاشقم , عاشقم من , پابند عشقش تا ابد


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب